سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنمای خرید مموری کارت (چهارشنبه 87/10/18 ساعت 7:16 صبح)

معمولا اولین کار بعد از خریدPSP انتخاب مموری کارت می باشد. توجه داشته باشید که تا این لحظه آخرین ساپورت پی اس پی برای مموری کارت 8 گیگ می باشد. اگر چه زمزمه های نیز در باره مموری کارت های 16 گیگی نیز به گوش می رسد! مموری کارت های سازگار با پی اس پی از نوع Pro Duo است.

 

در حال حاضر معمولا خریداران رم های 4 و 8 گیگابایتی را انتخاب می کنند. توصیه ما هم فعلا همین ظرفیت ها می باشد(با توجه به هزینه و گنجایش)

محدود قیمت: (هشدار قیمت ها به هیچ عنوان ثابت نیستند!)

attachment:/83/2g.jpg

مموری کارت فقط با گاراتی ایران رهجو

یک تجربه:

با شرکت ایران رهجو نماینده محصولات سونی در ایران تماس گرفتیم اپراتور ضمن بیان قیمت های جدول بالا برای مموری کارت های اصل و با ضمانت 5 ساله تعویض شرکت ایران رهجو آدرس زیر را برای خرید به ما معرفی کرد:

تهران بلوار میرداماد مجتمع کامپیوتر پایتخت طبقه اول شماره 119

توصیه اول: شما می توانید با مراجعه به مراکز معتبر فروش سونی با خیال بهتر و البته با قیمت های بالاتر مموری کارت خود را با گارانتی تهیه کنید. معمولا 2 الی 3 برابر بیشتر از یک مموری کارت تقلبی FAKE باید بپردازید.

آیا شما یک مموری کارت اصل (ساپورت Magic Gate ) را خریداری کرده اید؟

1. در محیط XMB (منوی اصلی پی اس پی) دکمه مثلث را بزنید. و گزینه Infomation را انتخاب کنید. در مقابل Magic Gate چه می بینید ! Unknown ناشناخته (تقلبی) یا Support پشتیبانی (اصل)

2.ظرفیت ها در مموری کارت های اصل Genuine و تقلبی FAKE متفاوت است!
3. سرعت انتقال فایل در در مموری کارت های اصل Genuine برابر با 80Mbps می باشد. این مقدار در مموری کارت های تقلبی FAKE به مراتب کمتر است.

4. در بسته بندی مموری کارت به رنگ ها خوب نگاه کنید! همچنین کیفیت چاپ بروی مموری کارت ها در تقلبی پایین است.


         attachment:/84/mc8g.jpg 

 

توصیه دوم: چنانکه به شانش خود امیدوار هستید به یکی از فروشگاهای سطح شهر مراجعه و یک مموری کارت (حداقل تقلبی درجه1) بگیرید. معمولا فروشنده به شما اطمینان می دهد یک محصول اصلی به شما می فروشد!! که شما به همان قول مهلت تعویض در برابر معیوب بودن رضایت دهید! و در حداقل زمان یکبار مموری کارت را با رایانه خود فرمت کنید.سپس با مراجعه به Settings > Format Memory Stick فرمت کنید. و فایل های بازی و آهنگ و … را تا ظرفیت ممکن به آن انتقال دهید. حالا بازی اجرا کنید و فایل های مختلف را باز کنید. ایا متوجه ایرادی می شوید؟

 

 





لیست کل یادداشت های این وبلاگ ?
 
  • بازدیدهای این وبلاگ ?
  • امروز: 2 بازدید
    بازدید دیروز: 15
    کل بازدیدها: 23175 بازدید
  • درباره من

  • مرکز بزرگ هواداران psp3000
    ‍Ramtin‍‍
    محل بزرگداشت psp3000
  • مطالب بایگانی شده
  • اشتراک در خبرنامه
  •